Zamiast klawisza Alt możesz użyć H
Informujemy, iż w okresie od dnia 21.09.2015r. do dnia 24.09.2015r. przyjmowane są wnioski o zorganizowanie robót publicznych z rezerwy Ministra w ramach programu „Aktywny region”.
Zasady organizacji robót publicznych:
1. Wnioski mogą składać:
√ gminy (gmina może wskazać pracodawcę, u którego będą wykonywane roboty publiczne np. jednostkę organizacyjną wchodzącą w skład struktur gminnych, nie posiadającą odrębnej od gminy osobowości prawnej),
- które zadeklarują zatrudnienie po zakończonym okresie refundacji na okres co najmniej 4 miesięcy tj.
2. Okres refundacji - 4 miesiące.
3. Wysokość refundacji
Urząd pracy zwraca organizatorowi robót publicznych część kosztów wynagrodzenia zatrudnionego bezrobotnego w wysokości 1.700,00 zł. za pełny miesiąc oraz składkę na ubezpieczenie społeczne od refundowanego wynagrodzenia.
4. Skierowanie na roboty publiczne mogą otrzymać mogą otrzymać osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białej Podlaskiej.
Organizacja robót publicznych u beneficjenta pomocy
W przypadku organizatorów oraz pracodawców wskazanych przez organizatora będących jednocześnie beneficjentami pomocy (beneficjentem pomocy jest podmiot prowadzący działalność gospodarczą, bez względu na formę organizacyjno - prawną oraz sposób finansowania, który otrzymał pomoc publiczną) – roboty publiczne będą organizowane w oparciu o przepisy dotyczące udzielania pomocy publicznej wynikające z rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7.01.2009r. w sprawie organizowania prac interwencyjnych i robót publicznych oraz jednorazowej refundacji kosztów z tytułu opłaconych składek na ubezpieczenie społeczne (Dz. U. z 2009r. Nr 5 poz. 25).
Szczegółowe informacje o zasadach dokonywania refundacji robót publicznych oraz wzory wniosków dostępne są na stronie internetowej www.pupbialapodlaska.pl. oraz w siedzibach urzędu.
Wnioski można składać w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białej Podlaskiej ul. Brzeska 101 (Dział Instrumentów Rynku Pracy – pokój Nr 2), lub w Oddziale Zamiejscowym Ewidencji i Rynku Pracy w Międzyrzecu Podlaskim ul. Czysta 25 ( „mały” internat „EKONOMIKA” - pokój nr 10).
UWAGA: W przypadku dużego zainteresowania organizacją robót publicznych przy rozpatrzeniu wniosków będzie decydowała kolejność ich wpływu do urzędu.
Powiązane pliki:
Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz | |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 3 ] | ||||
![]() |
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu sie o pomoc de minimis | 21-09-15 08:12 | 85.07KB |
![]() |
![]() |
Oferta pracy | 21-09-15 08:11 | 51.01KB |
![]() |
![]() |
Wniosek na roboty publiczne | 21-09-15 08:11 | 112.16KB |
![]() |
Imię i nazwisko | Stanowisko | Telefon | Adres e-mail |
---|---|---|---|
Natalia Andrusiuk | Specjalista do spraw programów - stażysta | 83 341-65-14 | nandrusiuk@pupbialapodlaska.pl |
Oddział Zamiejscowy Ewidencji i Rynku Pracy w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Czysta 25 | |||
Iwona Waszkiewicz | Specjalista do spraw programów - stażysta | 83 341-66-33 | iwaszkiewicz@pupbialapodlaska.pl |