Rejestracja osób nie korzystających z usługi Internetowej
Bezrobotny lub osoba poszukująca pracy zgłasza się w celu dokonania rejestracji do powiatowego urzędu pracy właściwego ze względu na stałe lub czasowe miejsce zameldowania, a jeżeli nie jest zameldowana - do powiatowego urzędu pracy, na którego obszarze działania przebywa.
Rejestracja bezrobotnego, następuje z dniem zgłoszenia się w urzędzie z wymaganymi dokumentami, po poświadczeniu własnoręcznym podpisem przekazanych przez niego danych oraz złożeniu w obecności pracownika urzędu pracy oświadczenia o prawdziwości przekazanych danych.
Zarejestrowana osoba zobowiązana jest osobiście zawiadomić powiatowy urząd pracy o wszelkich zmianach w danych przekazanych w trakcie rejestracji oraz w złożonych oświadczeniach w terminie 7 dni od dnia ich wystąpienia.
UWAGA! Rejestracji nie dokonuje się w przypadku nie przedłożenia kompletu dokumentów.
Osoba ubiegająca się o zarejestrowanie jako bezrobotny przekazuje pracownikowi powiatowego urzędu pracy w trakcie rejestracji następujące dane:
- imię albo imiona i nazwisko oraz płeć;
- obywatelstwo albo obywatelstwa;
- numer PESEL;
- imiona rodziców;
- datę i miejsce urodzenia;
- nazwisko rodowe;
- stan cywilny oraz informację o pozostawaniu albo niepozostawaniu małżonka w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy;
- liczbę dzieci na utrzymaniu;
- adres zameldowania na pobyt stały lub czasowy oraz adres do korespondencji;
- wykształcenie;
- ukończone szkoły;
- zawody wyuczone, zawody wykonywane, kwalifikacje wyodrębnione w zawodach oraz zawód, w którym osoba ta chciałaby pracować i ma ku temu odpowiednie kompetencje i kwalifikacje potwierdzone stosownymi dokumentami lub udokumentowaną ciągłość pracy w okresie minimum 6 miesięcy;
- poziom znajomości języków obcych;
- posiadane uprawnienia zawodowe;
- rodzaj i stopień niepełnosprawności, jeżeli dotyczy;
- okresy zatrudnienia z podaniem nazwy pracodawcy, zajmowanego stanowiska pracy, wymiaru czasu pracy i podstawy wykonywania pracy;
- okresy wykonywania innej pracy zarobkowej i opłacania składek na ubezpieczenia społeczne z tytułu prowadzenia pozarolniczej działalności;
- inne okresy zaliczane do okresu uprawniającego do zasiłku dla bezrobotnych, o których mowa w ustawie;
- sposoby rozwiązania stosunku albo stosunków pracy (stosunku albo stosunków służbowych) w ostatnich 6 miesiącach przed dniem rejestracji w zakresie koniecznym do ustalenia uprawnień do zasiłku dla bezrobotnych;
- kierunki szkoleń, którymi jest zainteresowany, oraz ewentualne zainteresowanie podjęciem zatrudnienia w krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
- fakty niezbędne do ustalenia możliwości przyznania statusu bezrobotnego, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy;
- numer rachunku bankowego.
Rejestracja w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białej Podlaskiej odbywa się do godziny 14:30.
Szczegółowe informacje uzyskacie Państwo w:
- Powiatowym Urzędzie Pracy w Białej Podlaskiej ul. Brzeska 101
tel. (083) 341 65 58 na stanowisku Informacji
- Oddziale Zamiejscowym Ewidencji i Rynku Pracy w Międzyrzecu Podlaskim ul. Czysta 25
tel. (083) 341 66 41
- Oddziale Zamiejscowym Ewidencji i Rynku Pracy w Terespolu ul. Wojska Polskiego 104
tel. (083) 341 66 53
W razie pytań prosimy o kontakt:
Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Telefon |
Adres e-mail |
Stanowisko informacji |
|
83 341-65-58 |
pupbp@pupbialapodlaska.pl |
Oddział Zamiejscowy Ewidencji i Rynku Pracy w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Czysta25 |
Katarzyna Wiącek-Jasińska |
Specjalista ds. ewidencji i świadczeń |
83 341-66-40 |
kwiacek-jasinska@pupbialapodlaska.pl |
Oddział Zamiejscowy Ewidencji i Rynku Pracy w Terespolu, ul. Wojska Polskiego 104 |
Ewa Pietraszuk |
Specjalista ds. ewidencji i świadczeń |
83 341-66-53 |
epietraszuk@pupbialapodlaska.pl |
Utworzono: 2012-08-02 09:18 | Redagował: Łukasz Wojtal 2017-06-08 13:28
Drukuj
Zapisz jako pdf
Odwiedziny: 2676